TAKDIRNYA TERINDAH

Kesedihan yang lepas mungkin Tuhan akan balas dengan kegembiraan.  baru kita akan rasa nikmat bersyukur.  seperti apa yang aku alami dalam kehidupan.  sebenarnya semua mematangkan aku dan mengajar erti menghargai insan di depan mata.  YA keluarga aku yang paling aku sayang.

walaupun selalu berbeza pendapat tapi itu lebih merapatkan kami.  Hal yang sangat menggembirakan bila dapat makan bersama2 mereka.  mungkin hari terakhir dalam tahun ini perkara yang sangat bererti.  walaupun pada bermula dengan pertengkaran kecil.  tapi aku tak pernah salahkan mereka.  kan semua takdir ALLAH.  untuk menguji sifat sabar kita.  aku tahu semua tu.  tapi kan syaitan selalu dengan kita.

Aku tak salahkan abah sebab terlupa dan sekaligus rosakkan rancangan aku yang lain.  tapi sejenak berfikir.  siapa yang melupakan abah?? Tuhan.  jadi semua ini takdir.  mungkin ada hikmahnya.  bukti? kami makan murtabak dan nasi lemak bersama2 dengan gembira :')

mungkin bagi orang lain semua ni perkara kecil.  tapi bukan aku.  aku rasa sangat dihargai bila apa yang aku beli orang terima :')

SEKIAN! :)) I LOVE YOU MUM AND DAD!
OKEY MY MUM. MUKA TEPI SAHAJA.  :D
INI ABAH YANG SAYA SAYANG! HANDSOME KAN :D

1 comment:

  1. alahai sedihnya....
    terasa rindu plak dgn zaman kecil korunk ~_~

    ReplyDelete