IAM NOT CRY FOR THE ONE WHO DONT DESERVES MY TEARS :')

maaf jika aku sedih untuk seketika.  jangan salahkan aku.  cuma terleka dengan cinta dunia.  aku bukan berhati batu yang sering gembira walaupun sedih.  aku perlu semangat untuk kembali berdiri seperti dulu.

ketahuilah. aku menangis kerana menangisi perubahan diri yang mungkin payah untuk aku dapatkan semula.  mungkin semua terlihat aku tabah luarannya tapi seringkali hati menangis keseorangan.  YA! kecewa kerana aku selalu dikecam.  tapi siapa tahu hati ini sudah setipis tisu.  tidak semua orang boleh setabah ini mungkin kerana pengalaman yang mengajar aku untuk kuat.

kerana aku masih ada yang sayang walaupun cuma segelintirnya yang memahami perasaanku.  ku akur tidak mudah memahami orang PELIK seperti aku.

diam tak bermakna aku mengalah cuma ingin beralah kepada keadaan yang tidak mengizinkan.  moga suatu saat terlihat insan yang sudi memahami hatiku.

padahalnya mungkin keluarga yang paling rapat biasa disebut sebagai pelindung.  TIDAK SEMUA.  maaf kerana berselindung di sebalik semua rahsia.  sesungguhnya aku hanya mencari seorang yang memahami erti kesedihanku walaupun tidak terlihat di luarannya.  TIDAK BERMAKNA AKU SENTIASA GEMBIRA. :')

No comments:

Post a Comment